Service Coordinator

Over de vacature

Als Service Coördinator ben jij het kloppende hart van de servicedesk. Je zorgt voor een juiste en tijdige afhandeling van storingen aan complexe beveiligingssystemen en bent het aanspreekpunt voor klanten. Je onderhoudt het contact met klanten en interne afdelingen, stuurt onderaannemers aan, plant engineers in en beheert het administratieve proces rondom storingen. Daarnaast draag je actief bij aan het verbeteren van processen binnen de afdeling.

Wat wij bieden

  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Dynamische werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap.
  • Teamuitjes, borrels en personeelsuitjes.
  • Onboarding en opleidingen om je verder te ontwikkelen.
  • Werken in een informele, dynamische omgeving.
  • Contact met mensen en het overtreffen van klantverwachtingen.

Wie ben jij?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring op servicedesk.
  • Affiniteit met (beveiligings)techniek.
  • Kennis van ITIL-processen is een pré.
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

Waar ga je werken?

Deze organisatie is een snelgroeiende marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. Het biedt op maat gemaakte security-oplossingen voor top-500 bedrijven, overheden, onderzoeksinstituten, universiteiten en vitale infrastructuren zoals luchtvaart en spoor. Met een team van ongeveer 170 medewerkers richt het bedrijf zich op het combineren van veiligheid en gastvrijheid, waarbij klanttevredenheid en compliance centraal staan. De organisatie biedt een informele, niet-hiërarchische cultuur waarin ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling worden gestimuleerd.

Solliciteren

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Niels van der Steen

Vragen over deze vacature of functie? Aarzel niet om ze aan mij te stellen. Dat kan via whatsapp of telefoon.

010 205 4578

Solliciteren