Assistent Inkoper

Als Assistent Inkoper ondersteun je het inkoopteam met allerlei administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles rondom de inkoopadministratie soepel verloopt, van het beheren van leveranciersmappen tot het opstellen van contracten. Jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes klopt en helpt bij het onderhouden van het crediteurenbestand en het genereren van rapportages. Kortom, een veelzijdige rol waar je de spil bent tussen de inkoop en de rest van de organisatie.


Customer Service Specialist

Als Customer Experience Specialist ben je verantwoordelijk voor het verwerken van salesorders, het opstellen van offertes en facturen, en het bewaken van leverdata. Je regelt verzendingen en communiceert met klanten en leveranciers over lopende service-opdrachten. Met jouw scherpe oog voor detail behoud je het overzicht in een hectische omgeving. Daarnaast bied je ondersteuning waar nodig en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Concreet betekent dit:

 

·       Verwerken van salesorders en aanmaken van werkopdrachten en offertes;

·       Bewaken van leverdata en opstellen van facturen;

·       Regelen van verzendingen en onderhouden van communicatie met klanten en leveranciers;

·       Overzicht bewaren en schakelen in een dynamische werkomgeving.